czwartek, 21 sierpnia 2014

Cygaro z bażanta.

Będąc na zakupach weszłam do Rossmana po szampon dla siebie a przy okazji wzięłam smaczki dla Hatchiego te co zawsze. Natknęłam się na "cygaro z bażanta" dla psów firmy Ocanis, długość 19 cm. Wzięłam jedno na spróbowanie. Zapłaciłam 2 zł z groszami, jakoś ok. 3 zł. Wygląda ono tak :




Skład :: Mięso z bażanta, zboża , Białko surowe 62,4 % , Tłuszcz surowy 14,5 %, Popiół surowy 7,5 %, Włókno surowe 4,2 %.


Zapach nie powala, w sumie mnie osobiście aż odraża ale że mój pies to taki odkurzacz i je wszystko co ma pod pyskiem to chyba ten zapach mu nie przeszkadzał. Jak zawsze jak dostał takiego gryzaka to najpierw ponosił sobie, wypluwał i brał z powrotem (zawsze tak robi jak coś ma nowego). Ale później jak już zaczął gryźć to, to już poszło szybko. Dosłownie kilka minut i nic już nie było. Psiakowi smakowało, chyba nie mam nic do zarzucenia tutaj temu produktowi bo jak na taką cenę i w ogóle to jest plus.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz