sobota, 20 września 2014

Zakuuuuuuuuuuuuuuuupy!


To całe moje zakupy dla zwierzaczków :D Łącznie wyszło mnie za to jakieś ok. 50 zł? Jest tam dwie paczuszki smaczków (paski z rossmana), ucho wędzone, obroża, gryzak i 2 kg karmy + 2 saszetki, które dostałam gratis w nowym zoologicznym! :p 




2 kg karmy.. tak jak Hatchiemu tak i Kariśce postanowiłam zmienić karmę. Dla kotki wzięłam Cat Chow.. różne rodzaje ma tam zmieszane.. zwykłe, takie przeciw kulkom włosowym czy coś. 12 zł. kosztuje bodajże kg takiej karmy. Do 1 kg dorzucali jedną saszetkę karmy Gourmend Perle :)




Moja kotka jest bardzo wybredna i w sumie nic innego niż saszetki Whiskasa nie chciała jeść i naprawdę bardzo się zdziwiłam jak zjadła już jedną saszetkę tej karmy! Zaczęliśmy tej z kurczakiem i wcina! Skład jest taki: mieso i produkty pochodzenia zwierzęcego (w tym min. 4% kurczaka) roślinne ekstrakty białkowe, ryby i produkty rybne, składniki mineralne, cukry. 


Ucho kosztowało 3 zł. Jest z firmy Maced. Skład: ucho wołowe. Składniki analityczne: białko surowe 67,2%, tłuszcz surowy 14,8%. Włókno 5,6%, wilgotność do 12%. 







 Obroża moro. Kosztowała 10 zł. i kupiłam ją w chińskim markecie haha. Do póki nie wsiadłam do busa jak wracałam nawet nie wiedziałam, że ona świeci xd Tylko to co się włącza wypada i muszę to zaszyć po obu stronach i będzie okej. Jedyny minus tego, że sama sie zwiększa.. :/





A tu dorwałam zabawkę w chińskim markecie również i dałam za nią 6 zł. Ale już widzę, że to chyba pierwsza zabawka, która nie będzie od razu zniszczona przez mojego psa.. mimo, że chińszczyzna ale wydaje sie być niezniszczalna :o  Mój pies ma mocny zacisk szczęki i ogólnie jest masywnym psem i przy przeciąganiu sie ze mną nie poszła ani przy gryzieniu ją non stop ostrymi zębami nie ma ani śladu! Więc polecam dla psów typu pit bulli, amstafów itd które mają mocną szczenę czy szczeniaczków, które mają ostre ząbki! :D Były jeszcze niebieskie i różowe.
No i do tego jeszcze dzwoneczek Kariśce do obroży za złotówkę i nasze stałe smaczki! :D
 

1 komentarz:

  1. Ta obróżka moro jest świetna :) Wzór strasznie mi się podoba. Narobiłaś mi ochoty na kupno takiej, chociaż nie wiem czy do suczki będzie pasować xd

    OdpowiedzUsuń